Wednesday 17 October 2012

spray motor aku

salam satu malaysia...mggu lps sy baru sahaja dapat menyiapkan projek aku yang kian lama terbenkalai.....dkt 2 bulan baru dapat disiapkan sepenuhnya...ialah dengan komitmen aku dengan kerjya...smpai projek aku jadi terhangguk hangguk nk disiapkan....hhihihihi......dari kalor candy blue aku nk tukar angin pulak...warne hitam jd pilahn ku.....ialah last model kan untuk rxz.....hitam orange....
untuk calour cover set aku mggunakn spray tgan jer pki cap anchor....bli pon x mhal...dalm 5-8 rnggit stu btol....bgntung pada bintang yng terdpt pada spray tue.....


ok spray dah beli sblom nk cat mto aku kene BARAIKAN semua kompenen2 yng ade kt mto dulu....ea lah x nk lag wat cincai2...klo ley nak gne warne tu 3-4 thun kan,....hhihii lps tue macm biase lah basuh untuk buang segala kotoran yng ade....
lps dah basuh nk kne gosok gune sand paper(kertas pasir) klo nk cpt tgal karat2 yng ade kt body tu aku gune saiz 320 dulu.....lps dah agak2 hilang karat kene lah licinkan skit...gosok pulak pakai kertas pasir saiz 800...nk bli g jer kt kdai mtor...byk jual kertas pasir ni....rm 1 jer stu...

ni lah rupe moto aku sblom ni.....hhiihihih


ehhehehe.....dah siap....setelh 2 bln berhempas oulas siap sdah lah projek aku ni.....ok good luck semua....


No comments:

Post a Comment